Believe

WELCOME tO mY hOmE

محل درج آگهي و تبليغات
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 دی 1398برچسب:Believe, توسط UNDERTAKER

من به بهشت اعتقادی ندارم

من به درد اعتقاد دارم

به ترس اعتقاد دارم

به مرگ اعتقاد دارم

یه ارتش از جنازه ها زیر این رودخونه هست

جنایتکارها.کسایی که وقتشون تموم شده

دوست هاشون تموم شده

دفعه بعد که بخوان رودخونه رو لایروبی کنن

منو این پایین پیش بقیه میبینن

و دیگه هیچ کس دیگه باقی نمونده که بگه من با بقیه فرق دارم

من میتونستم مرگ رو اون پایین حس کنم درست زیر پاهام

میومدن بالا تا پیوستن من به اونا رو خوش امد بگن

دردسر ساختن راحت بود

 هنوز نه....

 

 



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت15:30---5 خرداد 1392
خب معلومهکه دوس دارم عشقم.فقط یه مشکلی هس...سر یه قضیه ای خر شدم سیمکارتمو نصف کردم...بعدشم تصمیم گرفتم چون امسال دگ کنکوریم فلن خط جدید نخرم.اما بلافاصله بعد کنکور سیمکارت میگیرم بعد درجا میام شمارشو بت میدم.خوبه؟

راستی یاهومم فعاله...هروقت خاسی میل بزن حتمن جواب میدم.پاسخ:خوبه داداش..ممنون...منم دوستت دارم داداش....


سینا
ساعت14:29---19 فروردين 1392
قربونت برم داداش کوچولوم....پاسخ:فدات..دل منم خییلیی برات تنگ شده بود...یه درخواست پرویانه :دی..میشه شمارتو بدی؟؟؟..البته اگه دوس داشتی...

ساعت20:19---16 فروردين 1392
سلااااااااااااااااااااااااام داداش آندرخوبی عشقم؟؟؟ دلم واست یه ذذذذذذذذذذذذرررررررررررررره شده داداشیپاسخ:وایییی باورم نمیشه...ینی خودتی؟!!!!!!!!!!!......سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیییزم..بد نیستم تو چطوری پسر کجا بودی این همه وقت.فک نمیکردم دیگه نت بیای....اخه مگه میشه من تو رو فراموش کنم داداش؟!؟!؟!؟!...راستی سال نو مبـــــــــارک...
پاسخ: اینجا رو از کجا پیدا کردی داداش ؟!؟!؟!..


SAM GH
ساعت19:38---10 بهمن 1391
سلام همایون میگم اگه الان هستی بیا توی گوگل میل تا اونجا با هم چت کینم
پاسخ:نه نبودم ببخشید...ولی چهارشنبه و پنجشنبه هستم...


aj
ساعت13:55---9 بهمن 1391
سلام...داداش به این داداشت یه چیز بگو اومده تو وبم چه حرفایی که نمیگه میگه دوست دارم ب.ک.ن.م.ت.........ببخشید ولی بهش بگید خجالت واسه این موقه هاست.فکر نمیکردم اینجوری باشه...شما به این خوبی حیفه که همچین داداشی داشته باشین...بهتره باهاش صحبت کنین....ممنونم بای
پاسخ:چییییی؟؟؟؟غلط کرده پسره ی اشغال....مطمعنی اون بوده؟؟؟اون اصن از این حرفا بلد نیس...یازده سالشه...


بلاتوینز
ساعت14:47---4 بهمن 1391
سلام برادر تیکر میگم من یه وب کشتی کج ساختم ولی نمیتونم اونجوری ادارش کنم ازت میخوام نویسنده وب باشی میشه؟؟ راستی سینا چی شد اون چرا دیگه نمیاد ازش خبری نیست
پاسخ:سلااام خواهر بلاتوینز....اممم اگه بیام فقط پنجشنبه ها میتونم اپ کنم اشکال نداره؟؟؟؟منم از سینا خبری ندارم فک کنم مشغول درساشه...راستی امو-پینک وب شمایه؟؟؟؟من یه نظر گذاشتم برات رسید دستت؟؟؟


ali
ساعت21:38---25 دی 1391
سلام داداش من معذرت میخوام اگه در مورد شما زود قضاوت کردم اگه اومده باشی به وب من میبینی اکثرا نتایج است نتایج هم که دروغ نیست حالا هدف شما از ایجاد وبتان چی بود ظاهرا مثل من طرفدار تیکر هستی اقای تیکر ممنون باز هم معذرت میخوام
پاسخ:بله طرفدار تیکر هستم اونم چه جوری...هدف از ایجاد وبم این بوده که بتونم با دوستام در ارتباط باشم همین...معذرتم لازم نیس عزیزم...


ali
ساعت22:42---24 دی 1391
سلام داداش یعنی کشتی کج درست نیست یا اخبار ما یا چی میتونی کامل توضیح بدی ممنون
پاسخ:منظورم اینه خودتون به اخباری که میذارید اطمینان دارید؟؟؟فقط یه سواله همین


ali
ساعت21:30---23 دی 1391
سلام داداش چه خبر خوبی من همون کشتی کجی هستم یک سوال منظور از خرافاتی یعنی چی مکیتونی به من بگی منتظرم ممنون
پاسخ:علیک...باش میام البت اگه وقت کردم...


میرحسین
ساعت16:27---17 دی 1391
میبینم که خودکشی محسن رو هم گذاشتی تو وبت
پاسخ:اره تازگیا داره از محسن خیییلی خوشم میاد نزدیکه که بهترین خوانندم بشه (البته تو ایران) ولی واقعا اهنگ حریصشم حرف نداره


پرشیا
ساعت20:43---13 دی 1391
اصلا ولش کن
پاسخ:هر جور راحتی


پرشیا
ساعت20:43---13 دی 1391
میشه اگه اشکالی نداره یه ذره از خودت برام تعریف کنی؟ نخواستی هم نگو اشکالی نداره
پاسخ:اره..چرا که نه؟؟


پرشیا
ساعت23:18---12 دی 1391
خخخخخ خواهش :دی
پاسخ::|


پرشیا
ساعت21:15---12 دی 1391
وایییییییییی نههههههههه به مشاور اصلا اعتماد نکن تو رو خدا این کارو نکن معلومه که تو کلش فرو نمیره مثل مشاور منه ببین توهین نشه ها ولی اینا فکر میکنن ما خل شدیم یا تحت تاثیر هیجان داریم این حرفا رو میزنیم واسه همین الکی بهمون میگن باشه من درکت میکنم ولی در واقع در طول زمان شست و شوی مغزیت میدن و تو رو از هدفت دور میکنن و میندازنت تو خط درس خوندن و دکتر مهندس شدن طوری که اصلا یادت میره یه زمانی چی میخواستی. تجربه کردم که دارم میگما !!! حواست رو جمع کن
پاسخ:خدا خیرت بده خوب شد گفتی. من دیونه نزدیک بود حرفایه این دیوونه ها رو قبول کنم ...مرسی


پرشیا
ساعت14:28---12 دی 1391
توی اون یکی وبت دیدم تو فکر انتخاب رشته هستی. به نظر من یه رشته ای برو که تو رو زیاد به خودش پایبند نکنه تا هدفت رو فراموش نکنی مثلا میتونی کامپیوتر بخونی که قبولی دانشگاهش هم راحت تره و مثل رشته های تجربی این همه بدبختی! با خودش نداره!!! البته خودت بهتر میدونی این فقط یه پیشنهاد بود. :دی
پاسخ:سلااااام...مرسی ...اره یکی دیگه از دوستامم بم همینو میگفت باید ببینم مشاورم چی میگه ولی من چن بار به این مشاوره گفتم که میخوام کشتی کج کار بشم ولی حرف تو کلش نمیره که نمیره ...در کل خودمم به همین دو تا رشته علاقه دارم ...این انتخاب رشته واقعا اعصاب خورد کنه


پرشیا
ساعت13:15---11 دی 1391
خواهش میکنم. خدا کنه واسه تو هم جواب بده و موثر باشهپاسخ:خداکنه..مرسی

پرشیا
ساعت11:41---11 دی 1391
اخیییش لوکس بلاگ... خب اول سلام خوبی؟؟ من زیاد نمیشناسمت و نمیدونم خانوادت طرز فکرشون چجوریه. منم سر این موضوع خیلی مشکل داشتم و دارم خصوصا که مامانم فکر میکرد من توهم زدم و خل شدم. بهترین کار اینه که خودت رو واسشون ثابت کنی. من وقتی کلیپ های فایتم رو نشونش دادم و باور کرد که نه بابا این واقعا یه چیزایی حالیشه تا حدودی نرمتر شد. بعدش از اونجایی که خیلی کم تحملم و اصلا صبر ندارم گرفتمش یه گوشه و هر چی تو دلم بود بهش گفتم و تا حدودی راضی شد البته با کلی شرط و شروط!!! به نظرم اولین کاری که باید بکنی اینه که بهشون نشون بدی که این واقعا راه توئه.
پاسخ:سلااااام ..مرسی..دمت گرم حتما امتحان میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By GreenSkin :.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 4884
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز